Hyvät puolet

Aiempaan Mikä ärsyttää -postaukseen oli tullut toive listata 8 hyvää asiaa itsessäni, joten pakkohan se oli tämäkin "haaste" toteuttaa.


1) Oon aika tarkka rahoistani ja pyrin laittamaan joka palkasta säästöön.

2) Oon tosi empaattinen ja osaan hyvin asettua toisen asemaan. 

3) Tuun toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

4) Mun kanssa voi keskustella ihan mistä vaan.

5) Oon hyvin perhekeskeinen.

6) Oon tosi huumorintajuinen.

7) Mut saa onnelliseksi pikku jutuilla - saunomista, suklaata (ehkä cocista myös), hyvä sarja tai leffa, pitkä syvällinen keskustelu, paljuiluhetki, metsäretki..

8) Mua ei voi halia liikaa! 

Kommentit

  1. Siinähän niitä on positiivisia puolia ärsyttävien sijaan. Oikein katsottuna kaikki noista "Mikä ärsyttää" -listankin asioista on positiivisia. Se miten katsomme ominaisuutta muodostaa siitä kuvan hyvästä tai ärsyttävästä ominaisuudesta. Toivottavasti opit pitämään myös "Mikä ärsyttää" -listan ominaisuuksistasi niin silloin ei tarvitse ärsyyntyä itselleen ollenkaan :) Lisäksi siinä on jo valmis 16 kohdan lista positiivisista ominaisuuksistasi :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mikä ärsyttää

Eteenpäin