Mikä ärsyttää

Mutsis on -blogissa oli listattu "8 ärsyttävää piirrettä itsessäni", joten mäkin tartuin haasteeseen. Täältä pesee:

1) Mun keskittymiskyky on aika olematon. Toisaalta riippuu asiasta. Esim. kalenterin parissa puuhastelu (kalenterituunailu on ihan oikea harrastus) saa mut hyvinkin vahvasti valtaansa, hyvä, jos näen/kuulen mitään muuta.

2) Saatan säätää useamman asian parissa yhtäaikaa, jolloin kaikki tulee suoritettua vähän "sinnepäin", kun ne voisi saada hoidettua hyvinkin buenosti, kunhan tekisi asia kerrallaan.

3) Itken lähes joka asiasta ja todella helposti. Tämä on noloa. En haluaisi!

4) Olen aika dramaattinen ja suurieleinen tunteissani. En osaa olla kovin hienotunteinen, vaikka joskus oikeasti pitäisi!

5) Oon hyvin periaatteellinen ja oikeudenmukainen ihminen ja kiehun todella (välillä jopa häiritsevän-) helposti, jos esim. joku läheiseni saa osakseen epäoikeudenmukaista tai asiatonta kohtelua (tämä on ärsyttävä piirre siksi koska mulla voi mennä kokonainen päivä pilalle tälläisen - toiseen kohdistuneen - jutun takia). 

6) Olen aivan liian mukavuudenhaluinen 
ja (ehkä jopa) laiskahkokin. Ihailen aikaansaavia touhukkaita ihmisiä (toisaalta ihailen heitäkin ketkä voivat täysin hyvällä omatunnolla lepäillä kokonaisen päivän, tuntematta hippustakaan huonoa omatuntoa). 

7) Jossittelen aivan liikaa. Pitäisi useemmin vaan "repästä ja antaa palaa". 

8) Olen tooodella rutiini-ihminen. Yksikin heitto normirutiineihin voi saada mun pakkani sekasin useemmiksi päiviksikin jopa. 

Kommentit

  1. Kokeile seuraavaksi, jotta mitkä piirteet on hyviä eivätkä ärsytä. Olisi kiva kuulla kumpia piirteitä oli helpompi löytää, ärsyttäviä tai ikahduttavia :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eteenpäin

Hyvät puolet